sincapailesi İlk defa yaşıyorum elim ayağım dolandı crp 95 çıktı, 38 ateş kusma var serum taktırdık yatış istedi ama asla, damar yolu bulamadılar buldukları koptu her yeri kan. Eve geldik iğne yazdı. İğneyle düşer mi kızlar yaşayan vsr mı
seher178 sincapailesi öncesinde bı hastalin falan mı geçirdi başıma gelmedi ama tedavi edilir üzülmeyin
hepyerdeyizz sincapailesi antibiyotikle geçiyor aslında iğneye gerek kalmadan . Yaşadık bizde yakın zamanda antibotik ve entonogerminaa kullanın dedi doktor en son gittiğimiz kullandık ikincisi gün iyileşti şükür . Crp yüksek ateş ishal ikusma istahsizlik vardı salgın mis
betul2308 Benim kızımın da crp si 16 ydı bulantı ara ara kusma ve 38 üstü ateşi vardı Dr boğaz enfeksiyonu dedi 2 kez acile götürdük ateşinden sadece havluyla ve şurupla ateş düşürüp gönderdiler dönüşümlü Calpol dolven kullandım sonrasında hiçbirşey yiyip içmemeye başladı özele götürdük serum taktılar o çok iyi geldi ondan sonra ateşi çıkmadı bir süre bulantısı devam etti sonra o da geçti (3 4 günde sabah akşam antibiyotik kullandık)
sincapailesi betul2308 antibiyotiği hem serumda kullandılar hemde 3 tane iğne yazdılar ben ikisini vurdurdum bacakları ağrıyo diye üçüncü kaldı şimdilik ne yapayım bilmiyorum
hepyerdeyizz sincapailesi 28 aylık değeri 30 du baktiridgimizda sonrada gerek kalmadı iyileşti . Vücut kendini hemen belli ediyor hastalanınca . Kusma ishal Sıfır iştah vardı serum falan verdiler Biraz toparladı toz ilaç verdiler iciremedik İki tane şurup ve entonogerminaa kullandık ikinci günü kendine geldi . Ha birde ek olarak çinko şurubu tavsiye ederim
sincapailesi hepyerdeyizz bizimki 95 çıktı yüksek dedi doktor 2 iğne bi serum yaptırdık, umarım düşmüştür ateş vs yok sadece kakası çamur gibi
sincapailesi mamacitaa_ iyi çok şükür o kadar korktu ki yavrum yatınca ağlıyor hiç bi yerine dokundurmuyor yatmamak için uyumuyor resmen, inşallah değeri düşmüştür hastaneyi de biliyor artık girir girmez ağliyor tekrar kanı nasıl vericez bilmiyorum
mamacitaa_ sincapailesi oyy bebis yaa bizimde öyle ya kızım 20 aylık olucak valla zor enfeksiyon bizde çok çekiyoruz hep kan ver damar yolu zulüm ya