Merhaba pazartesi anestezi ile rahim biyopsisi olacağım yaşayan var mı sabah 8 de hastane olmam gerektiği söylendi öğleden sonra 3 4 gibi taburcu edileceğim söylendi lokal mi oluyor genel mi uyutuyorlar (daha önce muayene esnasında Dr biyopsi almıştı atipisiz hiperplazi çıktı tekrarı istendi bu kez anestezin altında)