nnoktaa Gokturkmom ay tam da kadife idi küçülen salopet almıştım kadife. Üzerinde 12-18 ay yazıyor. Ben daha bismillah 11. Ayda giydiremedim gibi bi şey oldu
defnedilej nnoktaa bnce iyi yapmışsınız.bende indirimde görünce alıyorum bissürü.evde sürekli giyiyor
ayisit nnoktaa yenidoğan dönemi hep e bebekten aldım büyüdükçe LCW ve e bebek devam ettim. Şimdi birkaç e bebek, zara, hm, LCW olarak devam ediyor. Nike ve pumadan eşofman aldım bu sene.