Pembe333 kızlar selam ben hala kurutma makinası alamadım hajxjsjdjsj Lütfen kullananlar yorum yapabilirmi ısı pompalı kurutma makinesi istiyorum max 25 i geçmesin lğtfen önerebilirmisiniz iyi kurutan çekme yapmayan
Lahmacunayran Pembe333 isı pompalı zaten çekme yapmiyormus ben Profilo aldım Perşembe gelecek inşallah iyidir yani 23 bine aldık
Nurce Pembe333 benimki altus ısı pompalı çekme problemi yaşamadım hiç. Arçeliğin yan ürünü çok memnunum.
lunalunuay 2.5 yıldır siemensin ısı pompalısını kullanıyorum çok memnunum ben öyle beden değiştirecek kadar çekme yaşamadım bebeğimin kıyafetlerini de atıyorum tabi güneşte kurutmaya göre yıpratıyor jeanleri özellikle ama rahatlığına değer valla
efeninannnesi Pembe333 ben Altus aldım canım ısı pompalı çok da memnunum çok güzel kurutuyor ve çekme de olmadı
buketys Pembe333 ben baya beğendim çamaşırı hangi odada kurutacam derdinden kurtuldum ilk olarak . 2. Olarakta evde kedimiz var onun tüyleri kıyafetlere yapışıyor yıkasam da çırparak katlasamda kalıyordu kıyafette onların hepsi artık filtrede kalıyor ve toz oranı da gerçekten azaldı