Kartanesi26_ O aylarda az alıyorlar zaten genel olarak benim kızımda öyleydi kilo alımı yavaşlıyor bir süre sonra özellikle 4. aydan sonra. 1,5 yaşından sonra duruyor bile. Kilosu ayına göre normal bu arada bence çok kasmayın kendinizi. 24 aylık kızım yeni 11 kg oldu benimde. İdeal kilolar bunlar yani