Defneveannesi bence vakit kaybetmeden hemen gidin bende normal doğum yaptım 20 günlük ken kanama bitti sonra sari akıntıya döner lohusa kanamasi losidir adi. Bana doktorlar kanamanda bir tuhaflik olursa kesin gel dediler. Birak burdaki yorumları güzel kardeşim hemen gitmelisin