nazlimom_ 3,5 yaşında oğlum d vitamini ve b12 düşük çıktı eskiden ocean kullanıyorduk. Önerisi olan varsa günde kaç damla hangi marka önerirsiniz? 💕 Doktor forte-d damla yazmış ama onu fazla kullanan yok sanırım
livanurvealpinannesi61 nazlimom_ newvit D3 kullanıyorum kilo başına 100 ıu olacak şekilde 15 kilo ise 1500 ıu
ayisit nazlimom_ kızım kullandı o markayı. 9. Ay konrolünde D vitamini düşük çıkınca onu vermişti doktor onun öncesi ben de ocean kullandım. Şimdi coledan d kullanıyoruz