Abninannesi Mum Kullanmadım ama kullanmak isterdim.. Mamadusbaby aldim indirimde olunca Borooshbaby biraz pahalı geldi yoksa kesinlikle Borooshbaby alırdım
Dnzdnz Bende elelebaby aldım 130 TL’ye 3tane cebi var kullanışlı askıların içi pamuk dolgulu ergonomik internet sitelerinde var bakabilirsiniz memnunum
Thanim mababyturkey in kangurulari cok guzel oglum 6 aylikken almistim denemeden ustelik😅 icine koydum sevdi hemen cok sukur agri da yapmadi bana kaliteli🙂
Zeynebsmom Ayssenurylmz067 ilkay baby kanguru kızım 8 aylık oldu kullanıyorum dışarda onun içinde hemen uyuyor
BiricikAilem Ayssenurylmz067 Ben pier cardin aldım 2 aylıktı oğlum. Şuan 5,5 aylık bir fiil severek kullanıyorum. Zaten doğumdan itibaren kullanılabiliyor, 12 kiloya kadar benimki çift yönlü kullanım. Güzel yani memnun kaldım.