mervekibb_ Kızlar üçüncü aydan itibaren kızım sabahları 8:30 9 hatta bazen 10’a kadar uyuyabiliyor tabi emzirmek için kalkıyor ama bu saate kadar uyumak istemesi normal mi
dilaaaraa mervekibb_ benimkide akşam 11de uyur sabah 10da 11de kalkar deliksiz hiç uyanmadan 😂 maşşallah uykuya aşık bi bebek
Pamukhanim_ mervekibb_ 4. aya kadar benim kızımda öyleydi 10 a 11 e kadar uyurduk ondan sonra bir değişti şuan 7 yi görelim diye dua ediyorum
mervekibb_ dilaaaraa sizinkine de maşallah ne bileyim hiç böyle bir bebek görmeyince şaşırdım korktum
eymenku mervekibb_ dilini ısır dilini 😀 gece iki saat ayaktaydık sahahta 6 buçukta kalktık her bebek farklı sen şanslı taraftasin
sessi mervekibb_ benim oğlumda öyle 2 yaşında artık 10.30 da uyuyor 9-10 arası kalkıyor ama ben erken kalksın istiyorum çünkü geç yatıyor öğle uykusunada geç yatıyor eskiden erken yatardı 9 en geç 9.30 da uyurdu 8 de kalkardı
sessi mervekibb_ normal normal hep böyleyse uykuyu seviyordur ama bi kaç gündür böyleyse benim oğlum gece gündüz daha çok uyuyorsa bi kaç gün sonra hasta oluyor 🥹
mervekibb_ sessi hep böyle sanırım uykuyu seviyor çünkü 1 saatten fazla uyanık tuttuğumda esneyip duruyor huysuzlanıyor