busmah61 odaları 21-23 derece arası oluyor e sabaha karşıda illaki bi ayaz çekiyor ben 2,5 tog kullanıyorum. Bu havalarda içine bişey giydirmeden (sadece zıbın/atlet) kara kışlarda da ince pijama takımıyla iki oğlumada biri 1,5 yaş biri 6,5 yaş. Neticede yorgan gibi düşünüyorum yani biz yorgan örtüyoruz diye çıplak yatmıyoruz kışın onun hesap yine bi ince bişey oluyor içlerinde kışın