Bazı bebek böyledir sen güzel uyku düsenini vermeye çalış bak ben bazen ikşncş sysa dizkerime yatırıp uyutuyordum bazen omzumda iki ay atağı o sen duşunu aldır güzelce ne dar ne bol olmayan kundak yap emzik ver ayaklarınıa al benim kızımı ben emzik veremedim kızım ikinci ayda aldı sonra beşikte sallamaya çalışma bilmiyorum vazı anneler onu yapıyor aynı hesap tek fark ayak sallamıyor e kendinden ödün vercek diye çocuk beşikte uykusu açılıyor uyumuyor neyse sonra gözlerinide bir örtü ile ört pışş pışş de başına kuran nebe süreni aç öyle bi uyur ki sonra uyandığın da tekrar yedşr az uyanık kalsın direk uyku intenette çok güzel anlatıyor tenş doğan -6 ay. Uyku düzenini bak bebekler uyanıklığı 40 dkksyı geçmemesi lazım 41. Dkkada evi havaya kaldırır dalmasıda zor olur kundak emzik ve göz örtüsü olmadan benimki uyumaz