İlk kez dudak dolgusu yaptıracağım doğal bir görüntü istiyorum. İzmirde yaşıyorum önerebileceğiniz güvenilir bir yer var mı ? Fiyat bir çok yere sordum her biri çok farklı rakamlar verdi . En uygun bir yerde 5 bin dediler ( elasty markaymış ) en pahalı 14.500 dediler . Genelde juvaderm ya da teosyal marka dolgu kullandıklarını söylüyorlar. Hangi marka dolguyu tavsiye edersiniz?