Kızlar bi şey soracağım.2 aylık bebeğim var.Önceden iki memeyi de emerdi beslenmemizi öyle tamamlardık.Şimdi tek memede doyuyor.Diğerini istemiyor öğürüyor.Emmediği memeyi sağdığımda da 120 cc üzeri süt oluyor.Yani diğer memeden de o kadar emmiş oluyor o zaman.Sizce doyduğu için mi istemiyordur?