cevizadam04 İyi geceler kızlar eczanede erken gebelik testi yoktu akşam aldım sabah yapmak istiyorum normal testi adetime 4 gün var hamilelik şüphesi var vucudumda belirginler var o yüzden yapsam yarın çıkar mı 3 gün bekleyeyim mi
kbryzb cevizadam04 çıkabilir canım ben reglime 1 hafta vardı kaset testle öğrenmiştim hamile olduğumu
ozdenizzz cevizadam04 çıkmasa bile regline bu kadar az varken kan da çıkma ihtimali kaset testten daha yüksek.
Prensesannesi32 cevizadam04 varsa çıkar ben cok erken öğrendim gebeligimi ama önce kanda yaptirmistim ilişkim ile kan verme sürem 10 gün denemek amaçlı test yapmıştım 8 gün kala normal testte silik çıkmisti 3 gün kala yaptim baya belliydi
cevizadam04 ozdenizzz haklısın tabiki ama hastaneye gidecek gücüm yok çocuklardan dolayı uzakta en iyisi test diye düşündüm oda korkuyorum silik çıkar bişey olur diye
cevizadam04 gtclp ozdenizzz ESRA_282 Yapmayacaktım ama dayanamadım 3 saat önce yaptım tek çizgi çıktı inşallah değilimdir Rabbim olmayanlara nasip etsin bu sefer hamile bile kalsam artık herkes bana özlem öz gibi bakıcak😂😂
ozdenizzz cevizadam04 tamam olsun sen yine şükür de :) bende öyle diyorum ikizlerim var rabbim olmayanın kucağını doldursun. Benim arkadaşım 8 aylık bebeği var şuan hamile büyük de konuşmayalım gülmeyelim de 😂
ChatGPTanne_ cevizadam04 be gibi belirtinşz vardı Bende eşimle ilşkiden ertesi günü kahverengi lekelenmem oldu kaç gün o bitti bu sefer sarı akıntım çoğalmaya başladı ve adetim 3 4 gündür geçiyor korkuyorum hamileyim diye test almaya vaktim olmadığı için gidip alamıyorum.
ChatGPTanne_ Deryaaaaaderya ilk kızımda şüphe ettiğim tek şeydi diyebilirim Akıntım normale göre çok fazla olmuştu kimi enfeksiyon demişti ama hamileliğim boyunca alınan kam idrarda hiç böyle şeye rastlanmamıştı Şimdi de akıntım çoğaldı ya da psikolojik öyle düşünüyorum şuanda yok akıntım falan ve test yaptım tek çizgi inşallah da yanılmıyorumdur ya da test yanıltıcı değildir