mepoy Eşim ben uyurken mama verdi bebek 5 günlük yanlış yapmış içme suyunu kaynatmadan yapımış tek ölçek Onuda sıcak suya oturrmuş bişey olur mu
Bebikoluhayatim mepoy bir şey olmaz ben doğduğundan beridir yarısı kaynamış su yarısı doğal kaynak suyuyla yapıyorum ilk 3 ay kaynatılmış ılıtılmış suyla yaptım doktorum bir şey olmayacağını söyledi bu şekilde ilerledim 20 aylık
berengunes Ebebekte ceysu var mama yapımına uygun kaynatılmış soğutulmuş su ben ondan kullanıyorum ilk çocuğuma da hep onu kullandım