Süt dediğime bakmayın iliğim kemiğim kurudu o ayrı konu . Oğlum gece gündüz bağımlı şekilde emen çocuk neler denedim neler bana mısın demedi limon sürdüm yok sabır taşı denedim yok konuştum anlattım yok dünyaları yıktı , tırnak yeme alışkanlığı kazandı . Pes ettim geri başlattım ama bugün canıma tak etti yine kestim bantladım içine zeytin koydum meme uf olmuş böcük gelmiş dedim biraz kabul etmiş gibi ama tabi fırtına öncesi sessizlik diye düşünüyorum yine . Travmatik olur diceksiniz ama inanın son çarem , normal bantladım kaldırıp atıyor bunu ellemedi şimdilik. Daha ilk isteği yani . Krizi tutunca dinlemez diye düşünüyorum o yüzden başka kalıcı etkili yolu olan varsa söylesin illallah ettim gecem yok gündüzüm yok sabah 7 den 11 e kadar emdi bugün hasta yattım diye . Her dakka istiyo