kimkibuu Kızlar 1 haftadır falan midemde çok şişkinlik var. Tabak tabak yemek yemişim gibi halbuki hiç bişey yemiyorum. Sabah kahvaltıyı zorla yapıyorum akşama hiç acıkmıyorum aralarda bişryde yemiyorum ama midem taş gibi. Neden olur ki acaba
ikiierkekkannesii kimkibuu Benim bu durum 4 senedir var endoskopi olmuştum mide fıtığı çıktı ondan dolayı böyle dedi doktor tıka basa yemiş gibiyim yemek yiyemiyorum bu yüzden
ikiierkekkannesii kimkibuu teşekkür ediyorum bilmiyorum doktor pek ilgilenmedi açıkçası bende başka doktora gitmedim