Hava temizleyicisi kullanıp memnun olduğunuz marka varmi?
Dyson güzel biliyorum ama biraz fiyatı pahalı o yüzden onu es geçtim ana xiamio düşünüyorum kullananlar da hep memnun ama xiamio haricinde başka markalar önerir misiniz?
Shark yada kiwi kullanan memnun olan varmi