Dygosmn1 dygskerem kusmlarimiz var . Böbrekte kum taneleri vardı o kusma mı yapıyor diye doktor tahlil istedi daha idrarı veremedik
dygskerem Dygosmn1 ben ciddi bişey görmedim inşallah da yoktur bazen bu değerlerin düşük veya yüksek olması tek başına anlamsız oluyor yapay zekaya atabilirsiniz ne diyecek