Deli gibi kaşınan ama asla çıkmayan dislerimizle , 6. Ayın ortasında sayiliriz bizde 😌
Ek gıdaya sebze tadimlari ile başladık , süt ürünlerinden sadece yoğurt denedik .
Birde müthiş bir biberon reddimiz var . Mamayı sadece uyku arasında icirebiliyorum , totalde 24 saat içinde 600-700cc arası zor alıyor maalesef .
Geçecek mi acaba bu durum sizinde başınıza geldi mi