Kızlar oğlum 22 aylık şu an. Normalde uyku şeklimiz yatağına yan yana yatıp piş pişleyerek uyumak. Ama 2 aydır o kadar büyük direniyor ki özellikle öğle uykusunda. Bir de şiddet uyguluyor vuruyor, ısırıyor, cimcikleyip saçlarıma asılıyor gerçekten canım çok acıyor. Gülüyor bir de bu yaptığına güldükçe iyice sinirlerim bozuluyor. Tepki vermemeye çalışıyorum ama canım acıdığı için tepki veriyorum bazen ve 2 aydan beri artık öğle uyku saati yaklaştıkça geriliyorum çünkü en az 1 saat uyumuyor başka şeyle ilgileniyor ve şiddete yöneliyor gülerek oyuna çeviriyor. Kaç kere sinir krizi geçirdim saymadım her gün o sinirden hüngür hüngür ağlıyorum. Sendrom mudur nedir bilmiyorum bugün aşırı zorlandım sabah kalktığı an itibariyle sürekli ağladı gece de hiç uyumamıştık uykusu da başına vurdu öğlen uyur uykusuz olduğu için derken yine direndi 1 saatten fazla ağlama kriziyle ve şiddetlerle uyudu bugün tüm gün ağladım ben de kendimi artık aşırı tükenmiş hissediyorum var mı tavsiyesi olan😪