Merhaba, 7,5 aylık kızım var ve 4.aydan beri sadece mama olarak devam ediyoruz . İlk sma comfort kullandım 6.ayın başına kadar ama artık o da pek etkili olmadı kabızlık vs yapmaya başladı sonra yaklaşık 1,5 aydır falan da hipp organic keçi sütlü olan mamayı kullanıyorum iyi geldi ama bazen kusma vs yapıyor. arada bir defa golden goat denedim bir gün denemez olsaydım çocuk gaz bombasına dönüştü resmen. Şimdi de bir kaç kişi aptamil pronatura tavsiye etti onu denemek istiyorum ama yine gaz veya kabızlık yapar diye korkuyorum. Bilgisi ve deneyimi olanlar benimle paylaşabilir mi?