yelizaryaklyci 4 gün geciktim ve şuan pembe akıntım geldi 2 gün önce verdiğim kanda değerim çok düşük çıkmıştı ne olabilir
yelizaryaklyci simseklivekalpli ya değerim 0-5 e 0-400 çıkmıştı hani çok çok düşüktü doktor pazartesiye kadar bekleyelim dedi adet olup olmama ihtimaline karşı şuan kasık ağrım var 3 kere idrara çıktım kan gelmedi ama peçeteye az az pembe leke geldi 🤦🏻♀️🥹
simseklivekalpli yelizaryaklyci kanama kırmızıya dönerse, yogunlasirsa kimyasal gebeliktir. Bu şekilde kalırsa gebelik devam eder muhtemelen. Hakkınızda hayırlısı olsun 💜
yelizaryaklyci simseklivekalpli hayla ağrım var kanamam yok çok az bi şekilde pembe gibi var sadece gittim kan verdim hemen ama sonuç negatif çıktı hayırlısı ya 🥹🙏🏻