Bu çağ için bence 3 çocuk bile çok çok fazla. Kayınvalidemle beraber yaşıyorum yazmışsınız maddi olarak nasılsınız bilmiyorum ama 3 çocuğa gelecek sunmak çok zor okul süreçleri bile ne kadar zor; maddi manevi.
Kayınvalidenizle nasıl zor olmuyor anlayamadım yaşlı bi kadının ilgisi günümüz çocuklarına yetmez. İki tane küçücük bebek var 3. Düşük oldu diyorsunuz. Siz gerçekten bu kadar küçük bebeğe 4/4lük bakabiliyor musunuz. Bu devirde çok çocuk düşüncesi kalmadı iyi ki de kalmadı. Önemli olan iyi evlat yetiştirebilmek çok çocuk yetiştirmek değil