miyokardd Tesettür kaban arayışındayım, geçen sene aldım markası z ara hep tiftikkendi hiç kullanamadım Öneriniz olur mu
htp1997 miyokardd Geçen yıl manukanın aldım modeli duruşu güzel ama tuylendi😑 tüy toplama makinesiyle düzelttim ama tabi tuylenmesi can sıkıcı
Yusufagahinannesi Ben h&m ve mango 2 kabanım var neredeyse 3 senelik ikisinden de çok memnunum. Bi manuka bi vesna var ama onlar mont kaban değill onlardan da memnunum. 1 sene önce he-qa aldım bi tane ondan da memnunum ama onu çok az giydim
ysmndmr Zümre den 8 sene önce almıştım hala hiçbir şey yok yeni gibi bakabilirsiniz Geneli anne işi ama ara ara genç tarzda da geliyor