Bebeğim 10 gün sonra 3 aylık olacak. Bu zamana kada sadece anne sütü aldı. Geçen hastaneye gitmem gerekti sütümü sağıp biberona koyup anneme bırakacaktım çocuğu. Bir deneyeyim içecek mi dedim ama biberonu ağızında geveledi çiğner gibi emmedi. Biraz daha denedim öğürdü. Bu arada Philips avent markası kötü biberon da değil. Sizce ne yapmalıyım biberonu ara ara vermeyi denemeli miyim yani gerekli mi? Ama bu sefer alışır beni emmez diye de korkuyorum. Ne yapmalıyım ya fikir verir misiniz