bst143 Benim ilk hamileliğimde buna benzer olmuşdu, kese görünmüyor ve hcg normal düzeyde artmıyordu. Doktor 6 haftaya kadar beklememiz gerek dedi, eğer 6-cı haftada bebeğin kalp atışnı duyabiliyorlarsa bu zaman iğne yapılıyor, bebeğin tutunması için sanırsam.