stillwasser benimkiler de atipik otizm. Yani sizin deyiminizle hafif otizm, silik otizm… 1.5 yaşında tanı alındı, eğitimlerle, rutin kontrollerle 5 yaşına getirdik. Bir iki aylık daha sürecimiz olacak sonra mezun olacaklar diye düşünüyoruz terapistimizle.