Herkese Merhaba, bir soru sormak istiyorum. Bebeğim 38 günlük olacak onun doyup doymadığını anlayamıyorum emziriyorum aradan 5-10 dakika geçse bile ağladığı zaman emzirsem hemen kabul ediyor. Böyle oldukça sütüm dolmuyor sanırım çünkü az az geliyor ve gögusum yumuşacık kaliyor daha çok ağlıyor bende mecbur bu son 2 haftaya yakın gunde 2 kere olmak uzeri 30 cc mama veriyorum. Doktora sorduğumda normal olduğunu söyledi ama içime hiç sinmiyor sanki sütüm yetmiyor gibi, sağım yapıp arttırmayı deneyeceğim. Sağımı nasıl yapmam lazım en etkili yöntem; 20-10-10 dakika olarak diyorlar arastirinca ama kafam çok karıştı.
Bir de kaka probleminiz oldu mu acaba, oğlum 10 ekimden 14 ekime kadar asla yapamadı doktora götürdüm lavman verdi onu yapınca rahatladi. Sonra 3 gün tekrar yapamadı bu sefer ebeyi aradim kulak çubuğuna zeytinyağı surup cok hafif poposunu uyarmami istedi o zaman tekrar yaptı aradan 3 gün geçti yine yapamadı doktoru arayıp söyledim tekrar lavman vereyim mi sıkıntı olur mu diye ver dedi tekrar verdim yine birkaç gun geçti yapamadı bu sefer dayanamayıp kalan lavmandan azıcık yaptım yaptı aradan 2 saat geçti kendisi yaptı yarın 2 gün olacak yine yapamıyor. Normalde doğduğu ilk gün hariç 10 ekime kadar düzenli 3 4 kere yapardı sonradan yapamadı. Normal diyor doktor hep çok kafama takıldı.