uykuyusevmeyenbebe 1 haftadır dizimde şişlik ve morluk var üzerine basamıyorum koltuk değneği ile yürüyebiliyorum az önce de mr çektirdim görüntülerden anlayan arkadaşlarım varsa yardımcı olabilir mi?