cananbulbul 5 günlük bebeğim var hem meme hem de mama kullanıyorum beslerken. normal gazını çıkarabiliyor fakat sanki kabızmış gibi kakasını yapamıyor, çok zorlanıyor uyuyamıyor da masaj yapıyoruz ama o da geçirmiyor ne yapmam lazım bilgili anneler
aylinbebek541_ cananbulbul yeni doğan bebeklerde bu tarz davranışlarnormal olarak kabul edimiyor katilır gibi aglama surekli dizleri karnina cekik değilse sorun degil saat yonunde masaĵ yapabilirsiniz karnini ayaklarinı sıcak tutun belki mama rahatsız ediyordur onu dikkat edin siz kendiniz yeeiginiz ictiginiz seylere dokkat edin ben 1 cay kaşigi kimyonu cay baudariga koyup iciyorudm iyi gekiyordu sutten `geciyorya
ileydaaa Bende aynı sorunu yaşıyorum yardımcı olue musunuz asla kaka yapamıyo karın masajı bacak masajı yapıyorum asla rahatlamıyor
cananbulbul ileydaaa kaç günlük bebeğiniz çözdünüz mü? Biz baya uzun süre masajladık o şekilde yaptı bir de anne sütü sindirimi kolaylaştırıyormuş iyice emzirmeyi deneyin
cananbulbul aylinbebek541_ az veriyorum mamayı genel olarak her yemeğe kimyon eklemeye çalışıyorum şuan iyi durumda kakasını yaptı
swan cananbulbul Benim bebeğim çok gazlıydı. Gaz damlaları da bir işe yaramadı doktor bana bir çay kaşığından biraz az Zeytinyağ içirebileceğimi söylemişti ve acı elma yağıyla ( diğer ismiyle ada çayı yağı ) ayaklarının altına ve karın böylesine masaj yapmıştım çok faydasını gördüm deneyebilirsiniz
swan swan Bebeğim 1 aylık olduktan sonra da probiyotik başladım onun daha da faydasını gördüm ama sizin bebeğiniz daha çok minik. Rabbim yardımcınız olsun 🌸