uykusuzanne__ Oğlumu ben kızımı da eşim uyutmaya çalışıyoruz bakalım ilk kim uyacak sizler napıyorsunuz nasılsınız bebişler çocuklar uyudumu
mamylatte uykusuzanne__ uyudu bebeğim ama bebeğim nedense sürekli uyuyup uyanıyor yani geri uyutuyorum 7 aylık buna bir tülü alışamadı yaa
mamylatte uykusuzanne__ 8 de yatıyor mesela 11 E kadar diyelim en az 4 kere. Kalkıyor bir türlü alıştıramadım buna
mamylatte uykusuzanne__ anladım ever 7 aylık olacak yarın inşallah bir de şiş çıkarıyor bu ara iyice arttı zsten
alinmom uykusuzanne__ İyilik canım 🥰 kızlarım uyudu bende bugün koştur koştur hep bir yerlere yetişmeye çalıştım. 🥴Enerjimiz hiç bitmesin. 🏃🏻♀️
uykusuzanne__ mamylatte diş zaten bebekleri çok etkiliyor çok zorluyor inşallah kolay bir şekilde çıkarır🧡