Ya çevremde birkaç arkadaşımdan duydum memeyi bırakmış çocuk kendi kendine . Anne mamaya geçmiş onu da kabul etmemiş , böylece ek gıdaya geçmişler. Yani her şey yoluna giriyor hiç dert etmeyin bizim stresimiz onları etkiliyor . Muhallebi , sebze püresi filan öyle başlayın bakalım belki sever