Esraydogmus İlk oğlumun adı Kıvanç şimdi ikinci oğlana hamileyim ona uygun isim önerilerinizi bekliyoruuumm 🤩🤩
kizinaasikbiranne Esraydogmus İlk Karan geldi aklıma 🙈 ama uyumlu olmasına gerek yok derseniz yelpaze genişler 🙈
Esraydogmus kizinaasikbiranne tamamen uyumlu olmasına gerek yok tabi ama seslenirken ikisi aynı anda zor olmasın isterim 😂
balbebekannesi__ Esraydogmus kıvanç ismi çok güzel bende düşünüyorum çocugunuzun huyu nasıl kıvanç isminde tanıdıgım olmadı
Esraydogmus balbebekannesi__ gayet sakin uyumlu bi çocuk tabii siniri tuttu mu tutuyor sürekli sinirli bi yapısı yok ama birazda inat tabii 😂😂
zeynebimd Barış , doruk , kerem aklıma gelenler benim bi oğlum olsaydı adını asil ya da tuğra koyardım
SheDoesntCare Esraydogmus bence her iki ismin birbirine uymasına gerek yok tabii karar sizin ama herkesin ismi farklı olursa bence daha güzel o sırada uyumlu isim koyan ben 😂(Ecrin ,Eymen )
Gzdzeynep Esraydogmus eskiden çalıştığım şirkette bir müdür vardı iki oğlu vardı kıvanç ve övünç ne güzel diye düşünmüştüm sonra bikaç kişide daha denk gemdim övünç ismine düşünülebilir.