Mutluanneeee17 ben bugün özele götürdüm röntgen çekildi tahlil vs sorun yok dedi doktor , yarın tekrar gidicem ne yapmam gerektiğini anlaticak, fitil verme dedi , 7 güne kadar normal dedi ama bence de normal değil, uykularını etkiliyor ıkıniyor devamlı geceleri bu sefer uyanıyor, inanın önceleri pek takmiyordum herkes normal dedi sağlık ocağı vs ama artık takıyorum bir sürü damlaya başladım 1 hafta oldu kakasina fayda etmedi , zeytinyağına başlicam , hergun sürekli masaj yapıyorum gaz problemi çok gazını da rahat çıkaramıyor, insallah bir an önce geçer size de çok geçmiş olsun , ılık suyu denicem