prp2727 yani bu durum bizde de var. Biraz araştırma yaptığımda ya gündüz uykusunu sağlıklı uyumamıştır diyor ya son uyanıklık süresi kısadır diyor ya da destekli uyuyordur diyor. Benimkisi bence destekli uyuması. Ama benim ilk çocuğum da böyleydi 6. Aydan sonra kesintisiz gece uykusuna geçmeye başlamıştı. Bence 6. Aydan öncesi cidden muamma bu bebeklerde 🤷🏼♀️