Okadar kötüyumki yaklaşk 1 ay once 2 yasndaki oglumun boynunda şişlik farkettim hemen götürdük doktora eliyle baktı minik bisey kotu bisey oldugunu zannetmiyorum dedi kan ultrason istedi neyse kan sonuclarinda bir sıkıntı cıkmadı normal dedi ultrasondada boyutu bi tık büyük cıkmş dedi antibiyotik verdi 2 hafta kullanın gelin dedi gecer mi bu faydası olurmu dedm bilmiyorum bakıcaz takip edicz dedi neyse biz ilacları kullandk ama doktor icine sinmedi farklı doktora gittik oda byutu bi tık büyük görünyo dedi bida ultrason istedi ilactan sonra bakalm bida durumuna dedi kızlar enfeksiyonlarda görülebiliyo bunlar burun akıntanda bile olabiliyo falan dedi ama ben hic iyi degilim antibiyotik ictik okadar hala kaybolmams belli oluyo cok korkuyorum kızlar ya kötü biseyse ondan gecmiyosa ya ilerde kötü hastalga cevirirse aklmdan ihtimaller düşünceler bitmiyo delirircem artk nolur bisey soyleyin dua edin kuzuma anne olarak endiselerim cok fazla