Kızlar kızım 3ay 15 günlük iştahsızdı kilo alımı çok yavaştı.Doktorumuz idrar tahlili istedi enfeksiyon çıktı.Desefin 0.5 verdi yarısını yaptır dedi.10 gün boyunca bugün gittiğimde vurdurmaya.10 gün bu çocuğa çok fazla felan dediler korktum.Doktoru aradım orda ona sordular oda 10 gün evet dedi.Prof doktorum ama çok korkuyorum ya burda yaptıran var mı 10 gün .