Arkadaşlar bebeğim 4 aylık cuma günü 2 ay aşılarının 2 dozunu oldular( 6′LI KOMBİNE AŞI ve KONJUGE PNÖMOKOK AŞISI 13 VALANLI) aşılar yapıldı ancak ilk doza göre bebeğim oldukça huzursuz uykuya direnmeleri var birde aşı vurduğu yeri kızarmış kabarmış ebeye yazdım ama cevap vermedi konuyla ilgili bilgisi olan yardımcı olabilir mi