alyaninannesi1 Aintyourmama bende adet olmadım ve çok korkuyorum ilk ay 13 gün oldum normade adetim 5 gün sürerdi 13 gün sürdü şuanda geçikti adet olmadım 🤦♀️
alyaninannesi1 Aintyourmama evet taktırdım ilk ay oldum ama bu ay olmadım 🤦♀️ 3 cü bebeğim istemeyerek olduğu için okadar korkuyorum ki olmadığımda 🤦♀️
Aintyourmama alyaninannesi1 normal benim de öyle olmuştu ama istiyorsanız bir test yapın içiniz rahat etsin