Merhaba oğlum 7 ay 15 günlük, toz alerjisinden dolayı önce kuru sonra ıslak öksürük başladı. 4 gün önce zaditen damla başlattı doktor fakat hala daha hırıltısı, balgamı ve öksürüğü geçmiyor. Ateş huzursuzluk vs yok sadece çok kötü öksürüyor. Sık sık fizyolojik yapıp burnunu temizliyorum . Başka ne yapabilirim?