Hanımlar oğlum sabah keskin hiriltili öksürükle uyandi balgam var bide .Balgam söktürücü verdim sabah öğleden sonra acile götürdüm hava için ilaç bide antibiyotik verdi .Şu saat oldu uykuya daldı uyandi çok kötü oldu tekrar nefesi dar gibi .Daha öncede böyle oldu gecen yıl gecenin Bi saati acile götürdük Bi şey yapamadılar. Şimdi cocuk acile götürsem Bi şey yaparlar mı yani daha doğrusu ne yaparlar azda olsa bilgisi olan var mı? Hastane uzak ondan soruyorum .Genelde sadece hava verdirtiyoalr o kadar aynisini evde bende yapıyorum. Bide doktor enfeksiyon başlangıcı var dedi iki güne hafiflemzse cicuk doktoruna götürursunuz dedi .