Mrvalpr benimde 4,5 yaş kızım 2 yaşa girecek ikizlerim var ben de kızım küçükken birlikte büyüsünler dedim yapayım dedim Rabbim iki tane verdi bende çok fazla vakit ayıramıyorum ilgilenemiyorum ama artık yavaş yavaş birlikte oyun kurmaya başladı 3 ü bir ilerde başkasına ihtiyaç duymaz 3 ü birbirine destek olur yaş olarak yakınlar ben tek kızım bunun zorluğunu bildiğim için ne kadar vicdan yapsamda ilerisini düşününce içim rahat ediyor büyüyünce bana dua ederler diyorum 🥲