Kızlar Mastit diye post açmıştım bugün kızımı da doktor kontrolüne götürmüştüm kızım bir hafta içerisinde kilo almamış aç bu çocuk dedi doktor bir haftadır mastitim mama vericeksiniz başlamak zorunda kaldım çocuk mamayı alınca direk uykuya geçiyor zaten bir haftadır uyku nedir bilmiyordu çok üzüldüm sürekli ağlıyorum yaşayan var mı bu durumu 😭