Kizlar bn Ağustos ve Eylül ayini almadim en son Eylül ayi yatinca iki ayinkini birden alirim dedim bankaya gttim kart verdiler neyse bi kac gun sonra yatti ama sadece bi tanesini aldim odemenin.Ekimin sonuna geldik artik hala digeri yatmadi boyle olan var mi ekimi alacam arada bi tanesi yok oldu basina gelen var mi bankaya gitsem alir miyim