Merhaba kızlar. 2 çocuğum var biri 3 yaşında biri henüz 3 aylık. İşlerimizden dolayı eşimle ayrı yaşamak zorundayız. Benim çocuklarıma atandığım yerde annem bakıyordu fakat maalesef kansere yakalandı ve tedaviye başladık. Çocuklarıma bakacak başka kimse yok ve maalesef çalıştığım yerde kreş hastane ulaşım vs durumları yok denilebilir. Süreçte anneminde bana benim de ona ve eşime çok ihtiyacım var doğum iznimde bitiyor artık. Acaba sağlık durumundan mazeret tayini yapan var mı?