sengul34 tazemom1 oltuda doktorum vardı gitmeseydi cok cok iyidi Kemal bey de iyi siz nerdesiniz Erz.
tazemom1 sengul34 Kemal bey hangi hastanede aslında ben kadın tercih ediyorum çünkü alttan muayene de gerekli yani rahat edemiyorum maalesef