ecosummm Kızım eylülün sonlarına doğru antibiyotik kullanmıştı 2 farklı Sinüzit için şimdi de okulda beta kapmış mecbur kullanması gerekiyormuş ya çok endişe ediyorum böyle olunca uzun zamandır antibiyotik kullanmıyordu böyle üst üste geldi resmen 6 yaşında
ikiierkekkannesii ecosummm Bağışıklık güçlendirici vitamin kullanın birde zinco kullanın geçmiş olsun 🥰🍀 Benim oğlumda 5 yaşına kadar hep hastanede büyüdü antibiyotik kullanıyorduk her ay malesef ama şimdi vitamin balik yağı kullanıyoruz cok sukur antibiyotiksiz atlatıyor
ecosummm ikiierkekkannesii biz de çok sık kullanmazdık hiç bu ay hep üst üste geldi okul açıldı açılalı zinco nedir acaba ben de alıcan balık yağı hangisini kullanıyorsunuz
ecosummm surprizbebe o kadar çok yapıyorum ki takip ediyorum ben de uzun zamandır da kullanmıyorduk ama okul açıldı bu ay böyle geçti mallaesef
ecosummm seniyirimmisdafaa açıkçası basit hastalıklarda evet çok yararını gördüm ama bu beta da yaramadı