Aminemm_ Merhaba anneler moffy diye bı bebek bezi çıkmış yada vardı ben yeni görüyorum kullananlar var mı nasıl acaba , kalıpları nasıl kullanan anneler yorumlarsa çok sevinirim 🌸
Semaelisa27 Aminemm_ bebeğim 7 aylık ben doğduğundan beri onu kullaniyorum gayet memnunum kalıpları da gayet güzel biz şuan 8.5 kilo için 4 numara kullanıyoruz . Dar kalıplı değil ideal boyutta sızma vs yaşamadım hiç. Bize onu 1 yaşına kadar belediye veriyor parayla almıyoruz ama bence çok güzel bir bez