Bizim gündüz uykuları 3,5 aydan beri bir iyi bir kötü, günü gününe uymuyor bazı günler aşırı huysuz uyumak istemiyor mama içmek istemiyor, bazı günler melek gibi adeta 😂 gece uykuları da bi hafta baya kötüydü uyanıp 2 saat ayakta kalıyodu ama odadan hiç çıkarmadan uyuttum hep şuan daha iyi , size önerim uyumuyor diye almayın yatağından uzatmak için uğraşın, bu dönem geçici ama ne kadar uyuyacağını öğrensin , uykuya döndürmeye çalıştığınızda uyumasa bile önemli olan odadan çıkarmadan çabalamak